Vânzările acestor produse de referinţă pentru moda country au crescut cu peste 20% la o săptămână după lansarea albumului „Cowboy Carter” al superstarului muzicii, transmite CNBC.

Acest lucru poate fi o veste bună pentru companiile care produc încălţămintea emblematică, precum şi pentru alte articole care se potrivesc esteticii Vestului Sălbatic.

„Cowboy Carter”, care a apărut la sfârşitul lunii trecute, a marcat incursiunea cântăreţei în genul country.

Chiar înainte de lansarea albumului complet, Circana a raportat creşteri notabile ale vânzărilor de pentru acest stil de încălţăminte, după lansarea single-urilor ”Texas Hold’Em” şi ”16 Carriages”.

Cel mai recent proiect al câştigătoarei de 32 de ori a premiilor Grammy se adaugă la o atmosferă de sprijin cultural pentru stilurile inspirate de diligenţă.

Louis Vuitton a dezvăluit o linie western în timpul Săptămânii Modei de la Paris, la începutul acestui an, prezentând de la pălării de cowboy la cravate bolo.

Acest aspect a atras atenţia şi în cadrul turneului Eras, în curs de desfăşurare, deoarece unii participanţi aleg să adopte stilul zilelor pre-pop ale lui Taylor Swift ca cântăreaţă country.

Retailerii şi adepţii din industrie au luat deja notă de tendinţă. Albumul de top al lui Beyoncé poate oferi o creştere a vânzărilor şi poate ajuta la atragerea femeilor la Boot Barn, a spus analistul Williams Sam Poser.