În timp ce în social media tot mai mulți adolescenți postează clipuri video în care vorbesc despre rutina lor de îngrijire a pielii și de produsele pe care le folosesc, producătorii unor creme celebre atrag atenția asupra acestui trend.

Pe rețelele sociale vedem tineri care își prezintă ritualurile elaborate de îngrijire a tenului, unii dintre ei mergând până la a avea o rutină în nouă pași.

De aceea, producătorii unor mărci mari de creme pentru îngrijirea tenului, avertizează copiii să nu cumpere tot ce văd pe internet.

Gigantul de îngrijire a pielii Kiehl’s a postat în martie o nouă campanie care include fotografii cu copii, spunând: „Copilăria trece repede. Nu vă lăsați copiii să o irosească cu o rutină de îngrijire a pielii în 10 pași”.

De asemenea, postarea a inclus și o descriere care spune: „Lucruri la care copiii nu ar trebui să se gândească: impozite, rate ipotecare și o rutină de îngrijire a pielii în 10 pași”.

Brandul The Ordinary, deținut de Estee Lauder, a făcut o postare publică spunând: „Adolescenți, nu aveți nevoie de zece pași pentru a avea grijă de tenul vostru”.

Pentru mulți dintre adolescenți o rutină de îngrijire a pielii a fost o sursă de creativitate și de distracție. Cu toate acestea, o mamă, Abbie Chowansky, a declarat pentru „Good Morning America” că identificarea produselor potrivite pentru fiica sa poate fi copleșitoare.