CEO-ul Nike, John Donahoe, susţine că munca de la distanță este responsabilă pentru încetinirea inovației și lipsa unor noi produse.

Angajații Nike lucrează de acasă de 2 ani şi jumătate, aşa că „este foarte greu să inovezi îndrăzneț, să dezvolți un pantof sport, pe Zoom”, spune el.

Într-un interviu acordat CNBC, Donahoe a fost întrebat despre lipsa de produse noi, care a fost o preocupare în rândul investitorilor. „Ceea ce a lipsit este tipul de inovație îndrăzneață și transformatoare pentru care este cunoscută compania Nike și, când ne uităm în urmă, motivele sunt destul de simple”, a spus Donahoe.

El a subliniat că fabricile de încălțăminte din Vietnam au fost forțate să închidă în timpul pandemiei, dar „și mai important” angajații Nike au lucrat de acasă timp de 2 ani şi jumătate.

„Privind retrospectiv, se dovedește că este foarte greu să faci inovații îndrăznețe, transformatoare, să dezvolți un pantof îndrăzneț, pe Zoom”, a declarat Donahoe.

Citește mai multe pe spotmedia.ro.