Solicitarea Comisiei Europene prevede etichetarea clară a publicităţii politice şi reducerea ,,viralităţii conţinutului” care ameninţă integritatea alegerilor europene din această vară.

Organul executive al UE a publicat un regulament care să vină în sprijinul site-urilor de socializare înainte de alegerile din vară, după ce Bruxelles-ul a devenit deosebit de îngrijorat de impactul ,,manipulării” şi ,,dezinformării” ruseşti asupra alegerilor europene.

Comisia a declarat că cele mai mari platforme de socializare ar trebui „să evalueze şi să atenueze riscurile specifice legate de inteligenţa artificială, de exemplu prin etichetarea clară a conţinutului generat de inteligenţa artificială”, cum ar fi deepfake-urile.

ULTIMELE ȘTIRI

VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului

Pentagonul alocă 20 miliarde dolari pentru dezvoltarea avionului care-l va înlocui pe F-22 Raptor

Alianţa PSD-PNL se gândeşte la reglementarea TikTok. Extrema dreaptă, din ce în ce mai preferată de tineri în mediul online

Ministrul Economiei a vizitat sediul Hanwha din Coreea de Sud. România, interesată de obuzierele K9 Thunder

Vezi mai multe articole din categoria tehnologie

Executivul UE a adăugat că publicitatea politică ,,ar trebui să fie etichetată în mod clar ca atare, pentru a reduce impactul incidentelor care ar putea avea un efect semnificativ asupra rezultatului alegerilor sau a participării la vot”, potrivit Deutsche Welle.

UE va efectua ,,teste de rezistenţă” cu platformele relevante la sfârşitul lunii aprilie.

Alegerile europene vor avea loc între 6 şi 9 iunie.