Digital Marketing Forum, cel mai așteptat eveniment despre promovare online din România, revine în 2024 cu o noua serie de cursuri intensive, pentru specialiștii din companii medii și mari care doresc să își aprofundeze cunoștințele în marketing digital.

Pe 26 aprilie, vor avea loc doua traininguri la Hotel JW Marriott din București, ce vor oferi un pachet complet de informații noi, instrumente utile și soluții aplicate pentru îmbunătățirea performantelor campaniilor. Participanții vor avea ocazia să descopere bune practici dovedite în construirea unei strategii digitale de succes, să identifice tacticile care generează rezultate în peisajul online actual și să învețe cum le pot implementa pentru optimizarea eforturilor de marketing ale companiei lor.

VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS

Mulți-Channel Digital Marketing Strategy

Acest curs intensiv oferă cele mai bune practici, informații esențiale și sfaturi utile pentru că organizațiile să adopte o strategie digitala integrata bine construita și să aplice diferite soluții de succes, care să însoțească eforturile brandurilor și companiilor în demersurile lor de dezvoltare. Consulta programul. (https://www.digitalforum.ro/masterclass-1/#up)

VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS

Innovative Social Media Strategy

În cadrul acestui curs, participanții vor învață cum să creeze campanii eficiente în social media, care să atragă atenția publicului, iar vorbitorii îi vor ghida pas cu pas prin procesul de dezvoltare și implementare a unei strategii de conținut, folosind tactici care generează rezultate reale. Consulta programul. (https://www.digitalforum.ro/masterclass-2/#up)

Profesioniști din agenții cu activitate recunoscuta și practicieni cu experiență în publicitate online vor oferi know-how aplicat și soluții utile în cadrul celor doua traininguri. Printre vorbitorii confirmați se numără:

 Andrew Davis (Digital Trainer, Talk Dygital);

 Mugur Pătrașcu (Managing Partner, Screen Native);

 Mihai Bonca (Marketing Consultant, Brand Architects);

 Cosmin Otel (Head of Digital, Inițiative Romania);

 Alexandru Negrea (Trainer & Founder, Social Smarts);

 Mihai Andrei (Managing Partner, WebDigital);

 Robert Dumitru (Managing Partner, MTH Digital);

 Anabela Luca (Chief Executive Officer, adLemonade);

 Valentin Radu (CEO & Founder, Omniconvert);

 Dragoș Smeu (Founder, Mavericks);

 Monica Jitariuc (Communication Trainer & Consultant).

Mai multe informații despre agenda, vorbitori și modalitățile de participare la eveniment sunt disponibile pe www.digitalforum.ro.

Digital Marketing Forum 2024 este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Raiffeisen Bank și Codezilla și realizat cu sprijinul Kaufland România, McDonald’s Romania, glo, Teads – The Global Media Platform, Project Agora | Taboola, MTH Digital, Jam Session Agency, Fame Up, United Media Services, HEINEKEN Romania, Meglio, Blue.

Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys, companie de planificare de evenimente, cu peste 17 ani de experiență în organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminare proprii, ce acoperă șapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail. Evenimentele organizate tratează tematici actuale, care privesc atât industria de business locala, cât și cea din Europa Centrala și de Sud-Est.

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod

independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.