Acum Mr Beast se concentrează pe povestiri mai lungi cu mai multă personalitate.
Mr Beast zdrobește Lamborghini-urile, oferă sume masive de bani și efectuează cascadorii exagerate, cum ar fi recrearea fenomenului Netflix „Squid Game ”.
Megastarul YouTube Mr Beast are 242 de milioane de abonați, al doilea de pe faimoasa platformă.
Îl cunoști deja pe creatorul de conținut Mr Beast, ale cărui videoclipuri rapide și de mare producție, vin cu challenge-uri, dar și cu recompense mari. Este a doua persoană de pe youtube cu cei mai mulți abonați, mai exact 242 de milioane. Acum, anunță că intră într-o nouă eră. Despre ce e vorba mai exact?
Mr Beast vrea să se concentreze pe povestiri. Acum lăsă scenele să respire, strigă mai puțin, și pune mai multă personalitate în videoclipuri care acum sunt mai lungi. Cu această formulă vizualizările pe platformă au crescut vertiginos.
Numai în 2024, el a câștigat 17 milioane de abonați, mult mai mult decât vor realiza vreodată majoritatea creatorilor în cariera lor. Noul conținut îl face să pară mai autentic, ceea ce îl va ajuta să-și sporească și mai mult influența. Conținutul său mai matur va fi probabil mai interesant pentru generațiile mileniale și mai în vârstă.
Se pare că cel mai bun mod de a prospera ca creator este să fii un bun povestitor, educator sau animator și să găsești ceea ce funcționează, mai degrabă decât să încerci să imiți pe altcineva.
El și-a îndemnat pe colegii săi YouTuber să „scapă de epoca ultra-rapidă” și suprastimulatoare a conținutului pt că nu mai funcționează. O mișcare înțeleaptă, care l-ar putea ajuta să-și dezvolte rapid imperiul de aproximativ 700 de milioane de dolari pe an. Noul conținut se pare primește critici de la telespectatori pentru că a dat înapoi la ceea ce l-a făcut popular.
Altul a spus că „Oppenheimerul YouTube și încearcă să repare daunele pe care le-a provocat”. Alții sunt de acord cu acest tip de conținut” pentru că „Este din nou epoca calității peste cantitate”.
Donaldson dorește această schimbare către mai multă poveste și un ritm mai lent, mai degrabă decât să fie neapărat ceea ce își dorește publicul său.
Citește și