Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invită trecătorii să ne descopere ţara, printr-o selecţie de imagini spectaculoase care vor fi afişate pe două tramvaie şi 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de staţii de metrou din Milano, precum şi pe 90 de autobuze urbane din Roma, potrivit unui comunicat al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

ULTIMELE ȘTIRI

Putin se folosește de teroriști pentru a-i mobiliza pe ruși. Care este noua tactică pe care o adoptă Rusia

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a lansat o campanie de promovare a României în Roma şi Milano

Preşedintele unui fond uriaş de pensii despre pensionarea la 65 de ani: „Este un pic nebunesc … a devenit arhaică”

Demnitar polonez: NATO ia în calcul „să doboare rachete ruseşti în apropierea graniţelor sale”

Vezi mai multe articole din categoria social

Perioada campaniei

Timp de 14 zile, între 26 martie şi 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de staţii de metrou din Milano, vor afişa imagini cu Castelul Peleş, Mănăstirea Suceviţa şi Transfăgărăşan.

Timp de 21 zile, între 27 martie şi 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu aceleaşi trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Romai.

Timp de 28 zile, între 28 martie şi 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleaşi trei imagini, care vor fi afişate pe două tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi

Castelul Peleş şi Mănăstirea Suceviţa, embleme ale turismului cultural, vor fi prezentate, astfel, alături de Transfăgărăşan, o destinaţie atractivă pentru călătorii pasionaţi de natură şi aventură. Fiecare imagine va fi însoţită de un cod QR care va oferi publicului italian informaţii detaliate despre ţara noastră, stimulând dorinţa de a explora România.

MEAT a explicat de ce au fost alese Roma şi Milano

Roma şi Milano sunt centre culturale şi economice importante, cu o istorie bogată şi legături strânse cu România, transmite Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Italia este considerată ca fiind o piaţă prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul ţărilor emiţătoare de turişti pentru ţara noastră. Referitor la conectivitate, există numeroase zboruri directe ce leagă oraşe importante din România de Milano (Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Bacău, Suceava, Timişoara şi Craiova) şi Roma (Craiova, Iaşi, Suceava, Bucureşti, Cluj-Napoca, Bacău şi Timişoara).