A fost emisă o avertizare către peste un miliard de utilizatori Windows care folosesc Google Chrome, avertizându-i cu privire la pop-up-urile potenţial înşelătoare care par a fi malware, dar sunt de fapt promoţii de la Microsoft, informează Forbes.
Aceste pop-up-uri îşi propun să convingă utilizatorii să-şi schimbe motorul lor de căutare implicit de la Google la Bing şi browser-ul lor de la Chrome la Edge. În timp ce Microsoft confirmă autenticitatea acestor pop-up-uri şi susţine că vor apărea doar o dată, utilizatorii le consideră intrusive şi asemănătoare cu reclamele nedorite.
ULTIMELE ȘTIRI
Ce spune ChatGPT despre abilitățile cognitive ale lui Joe Biden? Președintele și-ar fi demonstrat capacitatea de a „procesa informații”
Şeful Mossad este aşteptat să reia duminică, la Doha, negocierile pentru încetarea focului în Gaza
Proiectul artistic „Miopie istorică” face al doilea pas la Călăraşi
Componenţa BEC pentru alegerile europarlamentare şi locale, care vor avea loc pe 9 iunie
Vezi mai multe articole din categoria tehnologie
Astfel de tactici din partea Microsoft au stârnit critici online, cu utilizatorii exprimând frustrare faţă de promovarea agresivă a lui Edge şi Bing în ecosistemul Chrome.
În ciuda scrutinelor reglementare asupra giganţilor din tehnologie precum Microsoft şi Google, încercările Microsoft de a concura cu Chrome şi Google Search au fost văzute ca fiind marketing excesiv, mai degrabă decât concurenţă veritabilă.
Pe măsură ce utilizatorii navighează prin aceste pop-up-uri, sunt amintiţi de lupta în curs între David şi Goliat în piaţa browserelor şi a motoarelor de căutare. Pentru moment, utilizatorii Chrome pot alege să ignore aceste promoţii sau să opteze pentru schimbarea la Edge şi Bing cu doar un click, subliniind eforturile persistente ale Microsoft de a îndepărta utilizatorii de pe platformele Google.