Industria hotelieră deja adoptă tehnologii care oferă o experiență personalizată oaspeților.

Mark Harpin, Manager Tehnic de Program la Google, își personalizează experiența la hotelul Shashi, în apropiere de Silicon Valley.

Folosește aplicația hotelului și își rezervă aceeași cameră preferată ori de câte ori e în deplasare.

Te-ai întrebat vreodată cum arată hotelul viitorului? În era digitală, experiența în industria hotelieră nu mai este limitată doar la confortul fizic. Proprietarii de hoteluri încearcă să implementeze tot mai multă tehnologie în camerele lor de cazare, pentru o experiență mai inedită

Industria hotelieră deja adoptă tehnologii care oferă o experiență personalizată oaspeților. Mark Harpin, Manager Tehnic de Program la Google, își personalizează experiența la hotelul Shashi, în apropiere de Silicon Valley. Folosește aplicația hotelului și își rezervă aceeași cameră preferată ori de câte ori e în deplasare. Își programează setările precum temperatura și iluminarea, iar la sosire își găsește mereu fotografia familiei afișată pe televizorul din cameră. Proprietarul Hotelului, Dipesh Gupta, promovează implementarea tehnologiei în industria hotelieră. El spune că tehnologia permite ajustarea setărilor camerei și a schemei de culori folosind o aplicație de smartphone, fără a fi necesare modificări majore în infrastructura camerei.

În Cluj de exemplu, ai mai multe hoteluri, inclusiv un fost cămin de familiști care a fost transformat într-un hotel smart. Te cazezi singur, prin scanarea unui cod QR, fără să mai fie nevoie să interacționezi cu recepționerii. Faci rezervarea, primești codul pe e-mail sau printr-un mesaj pe telefon și-ți începi vacanța liniștit. De asemenea, tot prin telefon te poți conecta la camera ta și îți poți schimba culorile ambientale sau îți poți seta gradele din cameră. Hotelurile smart integrează tehnologii precum controlul camerei prin smartphone, climatizare personalizată, camerele cu acces controlat prin telefon și sisteme de monitorizare a activității.

Citește și